vrijeme za promjene

Zašto novi izgled? Zašto promjena nečega što je postalo tako poznati? Upravo zato, zbog vas, naših čitateljica, zbog vas, naših kolumnistica, zbog vas, naših partnera. I zbog nas, jer smo odrasle i odlučile smo podići ljestvicu malo više. Kako je priča o promjeni započela? Jednim pozivom, popijenom kavom i ljubavlju na prvi pogled.

Martina: Nakon nešto više od dvije godine odlučile smo se za kompletan rebranding portala. Da bi shvatili našu priču moramo se vratiti na sam početak. Kao što smo već ispričale u našem intervjuu portal Supermame.hr nastao je zahvaljujući jednoj društvenoj mreži – Instagramu, gdje smo se upoznale te svakodnevno razmjenjivale naša iskustva o majčinstvu te poruke podrške. Shvatile smo da je upravo ta podrška ono što nedostaje svim majkama te smo se odlučile za pokretanje portala na kojem će se o majčinstvu pisati bez cenzure. Sve je počelo kao hobby, s minimalno uloženog novca. Platile smo domenu, hosting i WordPress temu te smo se za cijeli taj tehnički dio brinule same. Radile smo sve same. Od programiranja (koliko je bilo potrebno i koliko smo znale) do tog tehničkog i grafičkog djela. Iako je sve bilo odrađeno pomalo amaterski, dobro je funkcioniralo. Držale smo se nekog minimalizma i bile smo zadovoljne. Bila nam je želja jednog dana uložiti u cijeli redizajn portala, ali nekako smo uvijek to odgađale ili nismo imale sredstava. Danas znamo da je sve to bilo s razlogom.

Sonja:  Moja najbolja prijateljica spomenula mi je Anu, njenu priču i kako je isto mama i poduzetnica. Spomenula mi je i naglasila kako bismo morale napisati jedan članak o njoj na Supermamama, jer zaista to zaslužuje. Nevjerojatno je kako je upravo Ana meni odavno zapela za oko, i pod favorites je bila spremljena njena fotografija izloga, kao jednog od najljepše uređenih u našem gradu duže vrijeme. Došao je dan da sjednemo na kavu i popričamo, kako bismo upravo Anu i njene proizvode predstavile našim čitateljicama. Bila je to obostrana ljubav na prvi pogled.  Taman u tom periodu Martina i ja smo shvatile da Supermame.hr nije više samo hobby i da je pravi trenutak da odlučimo što ćemo dalje.

Martina: I tako smo  odlučile zaploviti poduzetničkim vodama i kompletno se posvetiti portalu. Hobby se pretvorio u posao. A u posao je potrebno nešto i uložiti. Bila nam je potrebna promjena. U zadnje dvije godine nije narasla samo naša stranica, s njom smo rasle i mi. Postale smo snažnije i samopouzdanije. Supermame.hr polako je postao brend. Bilo nam je potrebno nešto što će najaviti novu eru portala Supermame.hr.

Sonja: Sljedeći logičan korak bio je rebranding i istog smo trena znale kome ćemo se obratiti – upravo onoj supermami sa početka, s kojom je sve kliknulo na prvu. Kada smo na glas rekle da želimo rebranding, prva pomisao objema bila je Ana.

Martina: U glavi smo imale neku ideju što se tiče samog izgleda, ali ništa definirano. Ono u što smo bile sigurne bilo je to da web stranica poprimi više izgled portala, kako nas više ne bi miješali s blogom. Ani nismo trebale puno objašnjavati, ona je već imala rješenje. Kompletno smo joj se prepustile i s nestrpljenjem čekale ponovno sastanak kako bi nam pokazala što je osmislila za Supermame. Nakon dva, tri tjedna stigao nam je mail sa vizualima u kojem je pisalo „cure, moramo se naći da vam sve objasnim“. Sve nam je bilo predivno, ali daleko od onog što smo zamišljale. Totalno drukčije. Novo. Neočekivano. Kad nam je Ana objasnila cijelu svoju ideju i kako je sve to zamislila znale smo da smo zaista odabrale pravu osobu. Ona je ispričala cijelu našu priču. Ona nas je osjetila i prepoznala. To je bilo upravo ono što nam je bilo potrebno. To su bile Supermame. To danas jesu Supermame.

Ana: Od ideje nastale iz ljubavi i entuzijazma dviju mama, portal supermame.hr postao je neizostavna adresa za sve mame, tate i druge kojima je potrebna informacija, pomoć ili inspiracija. Ovim smo redizajnom htjeli pokazati kako okrupnjivanjem i uozbiljavanjem projekta nije nužno izgubiti njegove korijene. Ponekad smatrana zaigranom i neozbiljnom, ružičasta boja ovdje je vrlo promišljeno i ozbiljno iskorištena za kodiranje sadržaja — od svijetlo pink za osnivačicu Martinu do odvažne bordo za Sonju. Naime, takav je prvi dojam glavnih osnivačica: Martina je nježna u pristupu i elegantna, dok je Sonja izrazito srdačna i strastvena. Zajedno su nerazdvojiv, snažan tim koji sve odluke donosi ravnopravno i promišljeno. Supermame su spoj njih dvije, pa smo u novome vizualnom identitetu sve boje restegnuli u spektru među bojama koje su im logično pridodane.

Tipografija je od nekoć tanke i lirske postala snažna, no i dalje razigrana u aplikacijama u različitim veličinama. Tu smo napravili najveći iskorak u odnosu na postojeće stanje: novo je pismo snažno, stabilno i jako, čime smo htjeli na prvi pogled odagnati bilo kakvo podcjenjivanje portala zbog njegove tematike i spola njegovih osnivačica! Supermame.hr nisu tek kakav blog, već portal s brojnim čitateljstvom, širokim rasponom tema, nizom ozbiljnih sponzora i takvim ga uz pomoć novog tipografskog tretmana smjesta i komuniciramo.

Dizajn i koncept: –Love, Ana. design studio / Ana Tevšić Nauković
Grafika: Dario Dević
Web podrška: Untitled studio / Josip Mesarić