Andrea Tintor ispričala nam je kako je u jeku globalne pandemije odlučila pokrenuti posao i zašto je osmislila program #budidiopriče

Početkom ožujka globalna pandemija koronavirusa natjerala nas je da u kratkom roku mijenjamo svoje ustaljene životne i radne navike ostavljajući nas u neizvjesnosti o tome što nas čeka u budućnosti. Ono što je bilo sigurno, naši životi te percepcija o planiranju morala se promijeniti.

Shvativši da je vrijeme za životne promjene, kolumnistica te konzultantica za PR i branding Andrea Tintor nakon višegodišnjeg rada u novinarstvu i stečenog agencijskog iskustva odlučila je pokrenuti vlastiti posao.

Ubrzo nakon pokretanja biznisa odlučila je kreirati posebni program #budidiopriče koji pomaže malim poduzetnicama, freelancericama i svim kreativcima da populariziraju svoj brend te da isti dobije medijsku pažnju koju zaslužuje.

Program se sastoji od tri modula usluga od kojih je najpopularniji modul STRATEGIJA kojim svaki poduzetnik za tvrtku ili osobni brend u suradnji s Andreom kreira personaliziranu komunikacijsku strategiju koju provodi idućih šest mjeseci koliko je potrebno za dobivanje konkretnih rezultata medijskog oglašavanja i kreativnih kampanja.

Kao glavni razlog koji ju je motivirao da pokrene ovaj program Andrea ističe nedostatak adekvatne podrške malim poduzetnicima: “Prilikom rada u medijima i agenciji uvidjela sam da se većina agencija fokusira na velike klijente te korporacije zaboravljajući male i srednje poduzetnike kojima je potrebna medijska prisutnost. S druge strane, poduzetnice, k tome ako su i majke, jednostavno nemaju vremena posvetiti se provođenju PR aktivnosti za svoj posao. Također, smatram i da klijente treba educirati o ispravnoj komunikaciji i pristupu medijima. Da bi medijska suradnja trajala godinama, ono što i mediji i poduzetnici trebaju ulagati je – odnos. Bez kvalitetne komunikacije na relaciji mediji – brend, pa posljedično mediji – publika nema rezultata.”

Andrea u ovoj, neizvjesnoj godini s klijentima radi na prilagodbi njihove komunikacije prema njihovim klijentima ili potrošačima, a kratkoročne ciljeve ispunjavaju dan po dan: “Glavna misao vodilja posla koji radim i živim je – pružiti ljudima feel good komunikaciju i proširiti vidike da mogu stvoriti brend na svjetskoj razini. S vanjskim suradnicima, ekspertima različitih područja nudim široki spektar usluga od odnosa s javnošću, strateškog planiranja, social i content marketinga. Cilj nam je ujediniti medije kojima je stalo do njihovog sadržaja s klijentima koji također imaju kvalitetne proizvode ili usluge.”

Konzultantica za brending i digitalne komunikacije ističe kako je kriza je pokazala što odlikuje poslove koji će biti održivi, a to su kreativnost, remote rad i digitalizacija: “Ono što se događa je da sve više mojih klijenata i malih poduzetnika općenito traže personaliziranije kampanje i komunikaciju nego do sada. Prošlo je vrijeme generičnosti jer potrošači sada formiraju vrijednosti koje su im doista važne, što pokazuje cijela ova godina. Ljudi žele čitati dobre vijesti, kupovati proizvode koji su napravljeni s ljubavlju i kreirati životni stil koji će ih ispunjavati svakodnevno.”

U bliskoj budućnosti Andrea planira program proširiti na radionice koje će se održavati online ili u Zagrebu te još nekoliko projekata kojima će ujediniti ljubav prema popularnoj kulturi i brendingu.

Fotografije: Petra Miksikova