hrvatski brend koji nosi snažnu poruku za sve žene

Ines Šehu, grafička je dizajnerica i kreativka te vlasnica modnog brenda FCKBL. FCKBL je brend koji na minimalistički način prikazuje ženu koja je istodobno buntovna i otmjena, ogoljena i privlačna te brend na taj način šalje poruku kako svaka žena ima svoj faktor x.

FCKBL priča započela je nakon što je Ines dala otkaz u jednoj privatnoj firmi u kojoj je radila kao PR i grafički dizajner te odlučila kako želi pokrenuti vlastitu kreativnu priču, svoj mali brend.  

“Za nastanak ove cijele priče je najzaslužnija moja mama. Ručni vez joj je hobi već dugo godina, a meni je postao inspiracija za poslovnu priču. Posavjetovala sam se s mamom oko ideje da obične, bijele majice postanu efektan odjevni predmet s izvezenim linijskim motivima žena. Mama je izvezla prva dva dizajna na majice (jer ja tada još nisam znala vesti) i imala sam proizvod za svoju priču. Tako su se polako počele slagati stvari, smišljanje imena, u kojem smjeru želim ići, kakvu poruku želim poslati kupcima.”

Osmišljene linijske motive žena Ines prenosi na bijeli pamučni t-shirt, klasičnu bijelu košulju, haljine, jednodijelne kupaće kostime. Svaki motiv ručno veze na pojedini odjevni predmet što je glavna smisao cijelog brenda. Vez je dugotrajnija i kvalitetnija varijanta od klasičnog printa.

“Pri samom začetku brenda ponuda se sastojala od pamučnog bijelog t-shirta i bijele košulje, kako je zainteresiranost kupaca rasla tako su dolazile i ideje za proširivanjem ponude stoga sam se odlučila u cijelu priču ubaciti i haljine od pamučnog kepera, a s ljetnim vremenom došla je i ideja za jednodijelni kupaći. Ove godine je konačno došao i pravi trenutak za predstavljanje dijela kolekcije donjeg rublja i ručnika za plažu.”

Kako je žena glavni lik cijelog brenda, tako je i glavna inspiracija za svaki novi dizajn i odjevni predmet. Vođena tom inspiracijom prošle je godine Ines odlučila u FCKBL priču na pomalo šaljiv način ubaciti t-shirt sa “cickama”. Cicke su na majicama prikazane kroz četiri uglate zagrade i dvije točke, a dizajn je ručno izvezen pamučnim crnim koncem.

Ideja je bila prenijeti poruku ženama da se ne stide svojih nesavršenosti, da se zavole na svim razinama te da redovito pregledavaju svoje grudi u prevenciji od raka dojke.

“Virtualni svijet nam nameće razne trendove koji ponekad loše utječu na psihičko i fizičko zdravlje. Baš zbog toga sam odlučila na neki način osnažiti žene s ovim t-shirtom. Sve trebamo biti slobodnije u svom tijelu, razmišljanjima i odlukama. Istina, žene su se pomamile za t-shirtom. Djevojke, žene, mlade mame, poslovne žene, umjetnice svaka od njih je vlasnica ovog t-shirta. Drago mi je što sam uspjela prenijeti poruku. Lijepo je vidjeti da je žena svoJA. 

A kakve planove za budućnost ima Ines?

“Planova za dalje ne manjka, ali uvijek dođe neko novo iznenadno iskustvo koje ti slatko poremeti planove. Pripremam se za proširenje linije donjeg rublja te trenutno radim na novoj kolekciji košulja. Usporedno s odjevnim predmetima radim i na FCKBL Home liniji, koja će izaći na jesen.”

Supermame se jako vesele svim budućim projektima ovog originalnog hrvatskog brenda, a cijelu kolekciju pogledajte na Instagram profilu brenda FCKBL.