zašto je postpartalno razdoblje još uvijek tabu tema?

unsplash.com

Reklama tvrtke Frida Mom, specijalizirane za proizvodnju postpartalnih proizvoda, odbijena je za prikazivanje tijekom prijenosa prestižne dodjele filmskih nagrada Oscar, iz razloga što sadrži grafičke slike, djelomičnu golotinju te demonstraciju proizvoda.

Na reklami je prikazana majka koju je usred noći probudio bebin plač. Diže se iz kreveta, umjesto donjeg dijela pidžame nosi mrežaste gaćice s velikim uloškom za rodilje. Odlazi na wc i pospana mijenja uložak. Ne vidimo detalje, ne vidimo krv. Ne vidimo golotinju. Vidimo ogoljelu majku.

Ženu čije je tijelo iscrpljeno i bolno. Ženu koja se oporavlja. Stvarnu ženu. Stvarnu majku. Sa strijama. S postporođajnim mekanim trbuhom. Vidimo ono kroz što smo sve prošle, a opet tako rijetko o tome pričamo.

Vrijeme je da mediji počnu prikazivati postporođajno razdoblje onakvim kakvim to i je, umjesto da ga idealiziraju. Sve te manje lijepe i teške strane majčinstva nisu nešto čega se moramo sramiti ili držati za sebe.

Možda da je više ovakvih reklama, ne bi osjećale sav taj pritisak. Možda se ne bi osjećale same.

Izvor: parents.com