priča o Loti i njezinoj najdražoj kocki

Iza zagrebačkog brenda BebeLot stoji mlada obitelj Bernat koju čine tata Krešimir, mama Katarina, te kao najvažniji član od kojeg je sve krenulo djevojčica Lota stara 13 mjeseci po kojoj je ovaj brend dobio ime. Neizostavan član tima je i baka Sonja uz koju je Katarina u djetinjstvu, gledajući kako stvara predivne i posebne stvarčice za nju i njenog brata i drugu djecu iz susjedstva, razvila ljubav prema šivanju. Trenutno, niti jedan proizvod ne izlazi iz njihove domaće radinosti, a da ga baka ne primi u ruke i potvrdi da je spreman za slanje i uveseljavanje mama, tata i beba.

Sve je počelo još od samog poroda koji je bio težak i rezultirao je time da se Lota rodi kao neurorizično dijete.” – priča nam Katarina. “Odlaskom na redovite preglede kod fizijatra, neuropedijatra i na vježbe sugerirano nam je da počnemo koristiti u radu i igri s Lotom što više crno – bijelih kontrastnih materija. Kao i svi roditelji, a pogotovo oni kojima je to prvo dijete, bili smo spremni na kupnju bilo čega i pohrlili smo u dućane ne bi li pronašli nešto takvo. Nažalost, gotovo sve igračke bile su šarenih ili pak pastelnih boja s ponekim crno bijelim detaljem. Šetajući tako jednog dana Gagarinim putem, suprug se nasmijao i rekao: „A da ja tebi nacrtam, a ti to napraviš?“

Istraživanja su pokazala da bebe kada se rode ne vide mnogo. Razlikuju tek svijetlo i tamu, sve im je kao u magli i sve vide crno – bijelo.” – objašnjava Katarina

Rana vizualna stimulacija potiče djetetov razvoj i poboljšava sposobnost opažanja u najranijoj životnoj dobi.

I tako je krenula priča brenda BebeLot. Katarina je kupila par uzoraka crno – bijelog materijala, Krešimir je od stare spužve izrezao kocku, baka je dala nekoliko savjeta i za nekoliko sati mala je Lota imala crno – bijelu kocku. Nakon toga, Lota je dobila bratića Tina, te je napravljena kocka i za njega. Potom je Lota dobila sestričnu Ingu koja je također dobila svoju kocku. Ubrzo su se sve bebe oko njih počele igrati kockom i crno – bijeli uzorak postao je hit. Tu je nastupio i njihov prijatelj Krešo, velika potpora u nastanku svega, koji je vjerujući u Katarinine i Krešimirove proizvode, brend predstavio široj javnosti putem društvenih mreža.

Inspiraciju za nove proizvode pronalaze na internetu i kroz interakciju s drugima dolaze do zaključka koje bi proizvode bilo poželjno napraviti u crno – bijeloj kombinaciji. Naime, u zadnje vrijeme dosta proizvoda je upravo proizašlo kao želja njihovih klijenata.

“Ipak smo ovdje radi njih i njihovih mališana.” – naglašava Katarina.

Katarina i Krešimir kao poslovni partneri odlično se nadopunjuju. “On je zadužen za dizajn, odabir uzorka i nabavku materijala. Po horoskopu je djevica i ima oko za detalje, a moja malenkost to dovodi onda do krajnjeg proizvoda. Obzirom da je zaposlen, a Lota traži svoje, BebeLot kreće sa svojim radom u kasnim večernjim satima kad se malena uz zvuk šivaće mašine, a u zagrljaju tate, uspavljuje. Na nju taj zvuk djeluje kao fen.” – otkriva nam Katarina.

Iako je priča brenda BebeLot započela kockom, danas se u njihovoj ponudi može pronaći niz crno bijelih potrepština za bebe: od šuškalica, gricka, zvečki, podloga za igru koje su rađene od različitih materijala i tekstura s nizom aplikacija koje potiču senzorički razvoj. Uz BebeLot kocku najistaknutiji je ipak glazbeni mobil ”Zvjezdano nebo” koji osim što je vizualno stimulativan svojom glazbom uvodi bebu u svijet snova. ” Kolekcije stvaramo skroz spontano, ali i po sezonama. Na ljeto smo se poslužili morskim motivima i izbacili jastučić Sharkya i ribicu, a pošto nam sada dolaze hladniji dani i zima, osmislili smo posteljinu za krevetić (dekicu poplunčić i ukrasni jastučić). Trudimo se spojiti korisno s potrebnim.

Brend BebeLot veliku važnost posvećuje društvenim mrežama i direktnoj komunikaciji s kupcima, stoga proizvode iz njihove domaće radinosti možete pronaći na službenoj Facebook stranici i na Instagram profilu