odvažni dječaci nose rozu boju

Tatiana je jedna od mojih omiljenih instamama koju pratim već par godina (@tatiana.coh). Obožavam njezin profil koji je tako jednostavan, iskren i realan, baš kao što je i ona sama. Francuskinja u Milanu, supermama dvojice preslatkih dječaka, a odnedavno i osnivačica jednog sasvim drukčijeg i posebnog brenda za dječake –  Garçon

U Italiju ju je dovelo studiranje, točnije program Erasmus i velika želja da usavrši talijanski jezik. A onda se dogodila ljubav. “Sasvim slučajno sam u Milanu upoznala svog sadašnjeg partnera, a na zadnjoj godini fakulteta došlo je i jedno veliko iznenađenje – moj prvi sin Noa. Sad već 8 godina živim u Milanu.

Danas Tatiana predaje francuski u nekoliko firma u Milanu, no to ju nije spriječilo da krene u jednu sasvim novu avanturu i ostvari svoj san iz djetinjstva. “Oduvijek sam voljela modu. Kao mala sam u školi uvijek nešto crtala, izrezivala modele iz časopisa i radila (smiješne) kolaže u bilježnicama…No kako nitko iz moje obitelji nije radio u tom području na kraju sam odlučila studirati nešto sasvim drugo. Dobila sam djecu, i kao sve mame, uvijek sam se trudila pronaći i kupiti neku drukčiju odjeću manjih brendova. I upravo se tu rodila ideja da probam stvoriti nešto svoje. Jedan dan, dok sam pričala na telefon sa svojom prijateljicom, rodila se ideja za Garçon: specifična odjeća za dječake, u nježnim bojama. Općenito, ideja je bila kreirati unisex brend oslobođen svih rodnih stereotipa.

Njezina prva kolekcija “Pastel Kingdom” pretežno se bazira na nježno rozoj boji, boja koja je najčešće rezervirana za djevojčice. “U to vrijeme vrlo smo često išli u Bar Luce u Milanu. Zaljubila sam se u spoj pastelno zelene i roze boje i tako se rodila ideja. Inspiracija za ime “Pastel Kingdom” dolazi od filma “Moonrise Kingdom”, remek djelo koje bih mogla gledati uvijek iznova.”

Tatiana mi je otkrila iz kojih se razloga odlučila za pokretanje unisex brenda i što općenito misli o rodnim stereotipima. “O ovoj temi bih mogla pričati satima jer nažalost danas se po tom pitanju još uvijek mora puno toga napraviti. Rodni stereotipi ograničavajući su za oba spola, posebno za muškarce koje se “dresira” da budu  “pravi muškarci” (ne smiješ plakati, ne smiješ se igrati s lutkama, moraš uvijek sve držati u sebi i biti jak). Toksična muškost iliti “toxic masculinity” koncept je koji me jako interesira. Muškarci koji plaču kad za to osjete potrebu, naučit će izraziti i upravljati svojim emocijama i svojom ranjivošću, stvari koje su sasvim prirodne i ljudske, svima, ne samo ženskom rodu. Moj sin se igra s lutkama i vjerujem da će se upravo zbog toga jednog dana bolje brinuti o vlastitom djetetu i drugim osobama.

I u ovoj je priči majčinstvo poslužilo kao velika motivacija i inspiracija. “Djeca te podsjete što je u životu bitno tako da je postati mama neka vrsta preporoda. Majčinstvo mi je vratilo vjeru u sebe i naučilo me slijediti svoje instinkte. Zbog majčinstva danas uživam u životu maksimalno.

Tatiana je priznala da pokretanje vlastitog biznisa nije uvijek lako, normalno je da se izmjenjuju i dobri i loši dani. Dani puni sumnje i straha te dani puni motivacije i pozitivnosti. Za sad još uvijek predaje francuski, optimistična je no i svjesna činjenice da uspjeh ne dolazi preko noći.

Uvijek me zanimalo kako druge majke pronalaze balans između posla i obitelji, osobito one koje nemaju pomoć baka i djedova. “Balans je mit. Uvijek sam u zaostatku, ne uspjevam biti prisutna na svim roditeljskim sastancima i priredbama u školi, moja to-do lista nema kraja i u biti nikad ne prestajem raditi. Mislim da je ključ svega podrška partnera ili muža u brizi o djeci i kući, osobito ako nemate pomoć sa strane.” Mislim da će se sa ovim složiti sve mame.

Budimo se u 7, spremamo djecu i vodimo ih u školu (u kući je totalni kaos!). Nakon toga idem na posao. Vrlo često nemam vremena ni za ručak jer vrijeme provodim na sastancima s dobavljačima i buticima, rješavam administraciju, pripremam i šaljem pošiljke. Što se tiče mog posla tu se o svemu brinem sama, ali sam okružena osobama i prijateljicama koje su uvijek tu spremni pomoći kad mi zatreba. Ponekad navečer radim na kompjuteru u obližnjem kafiću, to je jedini način da radim neometano i bez prekidanja.

Tatiana je nedavno predstavila svoju prvu kolekciju u koju sam se zaljubila, a otkrila mi je i koja su se dva artikla najbrže rasprodala.  “Predstavljanje kolekcije prošlo je odlično, posjetilo nas je puno mama i blogerica, a za mene je to bila prilika da zahvalim svim osobama koje su mi pomogle. Dva najprodavanija komada trenutno su košulja Amalfi i bluza Seoul.

Planova je puno i Tatiani ideja ne nedostaje. Možda samo vremena, kao i svakoj mami. “Moj cilj je stvoriti prepoznatljivi unisex brend, sa snažnim identitetom i proširiti ponudu (novorođenčad, dekoracije, printovi). Također bih voljela surađivati i s drugim brendovima te organizirati evente za djecu.

Ostatak kolekcije pogledajte na https://garcon-milano.com/