8. Međunarodni sajam turizma PLACE2GO sve je bliže

Više od 200 izlagača iz 22 zemlje, nagradne igre, stručni paneli i atraktivna predavanja iskusnih putnika i poslovni susreti – obilježit će najveći do sada, osmi Međunarodni sajam turizma PLACE2GO, koji će se održati od 15. do 17. ožujka u Areni Zagreb.

Vodeći domaći turistički sajam se u sedam godina postojanja etablirao kao platforma koja na vrlo uspješan način povezuje međunarodne turističke subjekte s potencijalnim poslovnim partnerima, tvrtke iz turističkog segmenta sa sadašnjim i budućim putnicima te općenito kao događaj koji na jednom mjestu okuplja velik broj etabliranih putopisaca i utjecajnih osoba iz svijeta putovanja. Da će svaki zaljubljenik u putovanja naći nešto po svom ukusu pokazuje i popis zemalja izlagača, koji dolaze iz bliske nam Makedonije, Slovenije, BiH, Srbije i Austrije; ali i dalekih destinacija poput Tajlanda, Indonezije, SAD-a i Indije, pa sve do egzotičnih Sudana, Gane i Tanzanije koje se premijerno predstavljaju u Hrvatskoj.

Damjana Domanovac, idejna začetnica i direktorica PLACE2GO sajma istaknula je: “Kada se osvrnem na postignuto u posljednjih osam godina iznimno sam ponosna jer smo uspjeli u svojoj zamisli kada smo pokrenuli prvi PLACE2GO. Stvorili smo godišnju manifestaciju koja više nije tu samo da promiče turističku djelatnost, već etablira kao vrijedan prodajni i komunikacijski alat bez kojeg napredak pojedinačnih organizacija u turizmu, a zatim i gospodarstva u cjelini nije moguće zamisliti.” Domanovac je kao trend istaknula osjetan porast domaćih izlagača, ali i onih iz susjedne Srbije što je prvenstveno rezultat sve veće popularnosti vikend putovanja na bliže destinacije.

Prvi dan sajma namijenjen je isključivo akreditiranim poslovnim korisnicima. B2B dan u organizaciji agencije Komunikacijski laboratorij povezat će više od tisuću turističkih profesionalaca koji žele uspostaviti nove poslovne kontakte, podijeliti ključna znanja o turističkoj djelatnosti te osigurati veće poslovne rezultate u 2019. te nazočiti zanimljivim predavanjima i radionicama vezanim uz trendove u turizmu. Manuela Šola, direktorica Komunikacijskog laboratorija i organizatorica B2B dana ovogodišnjeg sajma istaknula je: „Hrvatskoj je prijeko potreban turistički B2B sajam koji bi na jednom mjestu okupio ključne dionike ove važne industrijske grane. Prisustvo i podrška ključnih turističkih institucija, ali i dobar odaziv profesionalne javnosti govori nam da smo na pravom putu“ zaključila je Šola.

Posjetitelje Sajma i ove godine očekuju zanimljiva i inspirativna predavanja. Tako će nas Putoholičari povesti na put oko svijeta u 30 dana, a Slobodan Tomić u jednu od najtajanstvenijih država svijeta, Sjevernu Koreju. Poznati glumac Goran Grgić govorit će nam o metodama kojima u čestim poslovno uvjetovanim putovanjima spaja ugodno s korisnim, a njegov imenjak Jović približit će nam Bali kroz još jednu fascinantnu audiovizualnu priču. Ivan Bengeri autor popularnog bloga Idemo putovati, jesti i piti i iskusna putnica Jadri Apostolov dočarat će nam iskustvo sudjelovanja na jednom od najpoznatijih svjetskih hodočašća – Camino de Santiago (Put sv. Jakova).

Časna uloga prve zemlje partnera Sajma pripala je Sjevernoj Makedoniji, destinaciji koja iz godine u godinu privlači sve više Hrvata. Sjevernu Makedoniju će na panelu predstaviti Ivana Mišerić, Sandi Cenov, Dario Rocco, Ivan Pažanin i Branko Krčmar (Putoholičari) koji će nam iz prve ruke otkriti zašto je ova brzorastuća turistička destinacija odlična za odmor u svako godišnje doba. Ljupčo Janevski, direktor Agencije za promociju i podršku turizma Sjeverne Makedonije naglasio je kako je u posljednjem desetljeću Sjeverna Makedonija zabilježila kontinuirani porast broja dolazaka od 140 posto, odnosno porast u broju noćenja od 130 posto. Dodao je i kako će fokus Agencije za promociju i podršku turizmu biti na hrvatskom turističkom tržištu i u zemljama Jadranske regije u kojima vide veliki potencijal.

Već šestu godinu generalni sponzor sajma je Turkish Airlines, zrakoplovna tvrtka koja je širenjem flote i mreže odredišta te ulaganjem u implementaciju inovativnih ideja u posljednjih nekoliko godina uvelike učvrstila svoju poziciju na globalnom tržištu. Direktor Turkish Airlinesa za Hrvatsku Uğur Cantimur ustvrdio je kako jedna od najvećih svjetskih mreža omogućuje putnicima Turkish Airlinesa vrhunsko iskustvo putovanja, a flota od čak 333 zrakoplova koji prolaze kroz strateški smješteno istanbulsko središte, omogućuje im odličnu povezanost između kontinenata.

Uz već spomenutog generalnog sponzora Turkish Airlines te zlatnog sponzora Click IT, vrijedi istaknuti i sponzore Sajma TotalTV i Stanić, službeni rent-a-car Sajma Sixt te Adriatic osiguranje kao službene osiguravatelje. Vodeći hrvatski sajam turizma i ove je godine podržan od strane Predsjednice RH, Ministarstva turizma, Hrvatske turističke zajednice, Grada Zagreba kao i Turističke zajednice Grada Zagreba. Doc. dr sc. Olivera Majić, zamjenica gradonačelnika grada Zagreba istaknula je: “Možemo se pohvaliti činjenicom da je Zagreb 365 turistička destinacija, iza čega stoje združeni napori Grada Zagreba, Zagrebačkog Holdinga i zagrebačke Turističke zajednice. No moramo naglasiti i značaj Zagrepčanki i Zagrepčana, koji svojom ljubaznošću i šarmom daju ukupnom turističkom proizvodu prepoznatljivi zagrebački štih.“

***

Međunarodni sajam turizma PLACE2GO, najveći turistički sajam u Hrvatskoj ove se godine održava osmi put. Dosad se etablirao kao festival koji slavi putovanja i njihov blagotvorni utjecaj na tijelo i um putnika i onih koji će to tek postati. Posjetitelji imaju priliku upoznati se s brojnim svjetskim destinacijama, ostvariti popuste na putovanja, osvojiti brojne nagrade te iz prve ruke čuti iskustva brojnih svjetskih putnika. Bio on udaljen nekoliko sati vožnje ili dva dana leta, svoj PLACE2GO svatko može otkriti na sajmu koji će se održati od 15. do 17. ožujka u Areni Zagreb.  Prvi dan rezerviran je samo za akreditirane poslovne posjetitelje, a dodatne informacije saznajte na službenoj web-stranici: www.place2go.org