MAJKE ZNAJU ŠTO JE NAJBOLJE ZA NJIHOVE OBITELJI

Mame najbolje znaju što je dobro za njihovu djecu. One brinu, rade, kupuju. Zahvaljujući projektu ‘Odabrale mame’, a temeljem istraživanja na nacionalnom reprezentativnom uzorku, odabiru se najbolji proizvodi i usluge prema ocjenama hrvatskih majki. Maminu preporuku svi cijene jer ona uvijek zna što je najbolje za njezinu obitelj – više vjeruj mami nego reklami.

Sigurno da svakom proizvođaču, velikom ili malom, takvo priznanje znači da su napravili dobar posao budući da su ih, one koje brinu najviše, prepoznale kao najbolje u kategoriji. Vjerujem da su pobjednici kategorija ponosni na svoj rad i da im takvo priznanje daje motiv i obavezu da budu još i bolji – kaže Ksenija Klemenčić, direktorica prodaje Odabrale mame. Naglašava i da su majke jako dobre brand ambasadorice jer njihovo iskustvo korištenja nekog proizvoda ili usluge može biti najbolja preporuka i putokaz svakom potrošaču. – Preporuka je, odmah nakon cijene, druga po važnosti kod donošenja odluke o kupnji na našem tržištu – napominje Ksenija.

A inspiraciju za projekt direktor projekta Tihomir Kovač dobio je sasvim slučajno, dok je gledao viralni video, na Majčin dan.

Radilo se o lažnom oglasu za posao, a intervjui su se radili putem video konferencije. Kandidatima se govorilo da se od njih očekuje 24-satno radno vrijeme, da nemaju pravo na pauzu, često sa „suradnicima“ moraju provesti noć, trebaju imati dobre pregovaračke vještine, poznavati medicinu i umjetnost… Najveći šok je izazvao podatak da za posao nije predviđena plaća. Kandidati su komentirali da je posao nehuman, da je to uvrnuta šala i tko bi radio takav posao? Ali kada čuju od voditelja razgovora da taj posao rade milijarde osoba u svijetu i da su to zapravo mame, nastaje provala emocija kod kandidata. Jer u tome trenutku shvaćaju koliko je to zapravo odgovorna zadaća i što im mama znači u životu – govori Tihomir Kovač.

Budući da je projekt, u marketinškom smislu, relativno svjež, puno su vremena, napominje Tihomir, proveli razgovarajući s proizvođačima. – Nakon nepunih godinu dana, proizvođači dolaze s idejama i novim kategorijama, no ono što nas najviše veseli je činjenica da su naše mame jako angažirane i puno istraživanja kategorija napravimo prema njihovim prijedlozima. Ipak mame znaju što je najbolje za njihove obitelji – ističe.
Jako ih veseli što se panel širi iz dana u dan, što mame podržavaju cijeli projekt, što savjetuju i ukazuju na pogreške.

Naše ankete su zaista kratke, u prosjeku oduzmu tri minute vremena i zato nas ne čudi vrlo visoka ispunjenost i veliki odaziv mama svih dobnih skupina. Ono što želimo postići, je zapravo, da se njihovo iskustvo i saznanja o proizvodima i uslugama na hrvatskom tržištu čuje i vidi i da to bude preporuka od povjerenja svakom potrošaču, dodaje Ksenija.

Projekt ćemo proširiti kroz segment testiranja proizvoda i degustacija, koje ćemo moći organizirati na ozbiljnom panelu potrošača – obitelji, tako da će svaki proizvođač moći, ukoliko želi, dobiti povratnu informaciju o svom proizvodu prije stavljanja na tržište ili za već postojeći proizvod koji želi unaprijediti. Danas kada se potrošački trendovi mjenjaju jako brzo od izuzetne je važnosti imati takvu informaciju i ne lutati tražeći put do srca potrošača.

Posjetite Odabrale mame i prijavite se u on-line panel i podijelite Vaša iskustva s ostaliim potrošačima.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.